Biyografi

Alman naturopath, fizikçi, çok satan yazar. Canlılık koçu, uluslararası konuşmacı,
Ciddi kronik hastalıkların doğal tedavisinde 40 yılı aşkın deneyim, 1980'lerde Helmut Wandmaker ve Franz Konz ile birlikte Alman çiğ gıda hareketinin kurucularından, Almanya'daki ilk çiğ gıda kliniğinin kurucusu ve yöneticisiAlmanya'daki ilk çiğ gıda tedavisi kliniğinin kurucusu ve yöneticisi

Kısa biyografi

• 1979'dan beri lisanslı doktor (genel tıp)
  • 1980'den beri üniversite öğretim yeterliliği ile (ortopedide habilitasyon)
  • Fizikte doktora
  • Uluslararası konuşmacı
  • Sağlık koçu (yaşamsal koç)
  • Kurgusal olmayan yazar
  • Bütünsel tıp ve doğal sağlık öğretimi alanında tıp muhabiri
  • İspanyolca yeminli tercüman (Münih bölge Mahkemesinde)
  • 2014'ten beri: Telomit GmbH şirketinin bilimsel direktörü

1980'lerde Dr. Probst, iki tanınmış tıbbi meslekten olmayan Helmut Wandmaker ve Almanya'daki sözde çiğ gıda hareketi Franz Konz ile birlikte tek doktordu.

Dr. Probst sadece Almanya'da değil, yurt dışında da uzun yıllar çalışmıştır. Güney Amerika'da da ilgilenen çok sayıda tarafa alternatif tıp ve naturopatik bilgi verdi.

Bolivya'da kendi kalkınma yardımı projesini, orada yaklaşık 1000 kişiyi naturopatik temelde naturopat ve sağlık danışmanı olmaları için eğiterek ve böylece yeni bir ekonomik geçim kaynağı elde etmelerine yardımcı olarak gerçekleştirdi.

Kendi doğal sağlık teorisi

Yaklaşık 40 yıl önce geleneksel tıp eğitimi ve pratik tıbbi çalışmaları sırasında birçok hastalık vakasında hastalarının tedavisinde sınırlarla karşılaştığını kısa süre sonra öğrendikten sonra, doğal ve alternatif tıbbi tedavi yöntemlerine ilgi duymaya başladı.

Bununla Dr. Probst Ancak  istifa etmedi ve yurtiçi ve yurtdışında alternatif tedavi seçenekleri aramaya koyuldu. Bu amaçla, görünüşte kaybolan bilgiler üzerine birçok yeni ve eski yazıları inceledi ve ayrıca hastalara önermeden önce yeni iyileştirme yöntemlerinin etkinliğini test etmek için çok sayıda kendi kendine deneyler başlattı.

En başından beri, Dr. Probst bu bağlamda, sadece kendisi üzerinde denediği, aynı zamanda bilimsel olarak araştırdığı, insan vücudu ve sağlığı üzerindeki kısa ve uzun vadeli etkileri ve iyileşme süreci açısından gözlemlediği hemen hemen tüm genel beslenme önerileri ve diyetleriyle de bu bağlamda.

Tüm deneyim ve araştırmalarının özü olarak Dr. Probst, çeşitli alternatif tıbbın ve naturopatik etkili ve destekleyici önlemlerin toplamı olarak görülebilecek kendi iyileştirme yöntemidir.

On yıllardır binlerce hasta üzerinde olumlu etkililiğini deneyimlemekle kalmamış, aynı zamanda birkaç yıldır gün ışığına çıkan ve giderek daha fazla genel kabul gören bilimsel onayları da almıştır. Dr. Probst uzun süre bitmiş sayılamaz.

Dr. Probst, doktorun mesleği her zaman bir görevdi. Bu nedenle, önceki bilgilerini görünüşte tedavisi olmayan hastalıklardan bir çare arayan ve sağlıklı kalmak isteyen tüm insanlara aktarmayı görevi olarak görüyor. Bu bakımdan endişesi, sadece bazen ciddi kronik hastalıkların tedavisi değildir. Yüksek tansiyon ve diğer kardiyovasküler hastalıklar, kanser, diyabet, romatizma, fibromiyalji, kronik bronşit, alerji, Alzheimer, Parkinson, Lyme hastalığı, multipl skleroz, ALS, CFS ve daha fazlası,  özellikle hastalıkların önlenmesi.